KALİTE POLİTİKAMIZ
Kanat Boya yönetimi; çalışan memnuniyetinin, kalite ve müşteri memnuniyeti sağladığının, topluma karşı sorumlulukları olduğunun farkındadır ve bu farkındalığı ile
Tüm ekibinin refah seviyesini yükseltmeyi,
Kalite politikası doğrultusunda çalışanlarını eğitmeyi ve eğitim programlarının sürekliliğini sağlamayı,
Kalite gelişimini sağlayacak yatırımlar yapmayı,
İş sağlığı ve güvenliği için tehdit unsuru olabilecek riskleri ortadan kaldırmayı,
Sürdürülebilir çevre için doğal kaynakların kullanımını azaltmayı, çevre kirliliğini önleyecek tedbirler almayı,
Kalite yönetim sistemini sürekli olarak iyileştirmeyi,
Uygulanabilir yasalar, ulusal ve uluslararası standartlar, mevzuatlar ve şartlara (otorite, müşteri şartları, kanunlar) uyum sağlayarak faaliyetlerini sürdürmeyi. taahhüt etmektedir.
Tüm Kanat Boya çalışanları;
Müşteri memnuniyetini sürekli kılmak,
Kalite el kitabının gerekliliklerini eksiksiz uygulamak,
İyileştirme ve geliştirme çalışmaları başlatmak, çalışmalara katılımcı olmak,
Makine-ekipmanları doğru ve ekonomik şekilde kullanmak, bilinci ile çalışmalarını gerçekleştirir.
Yüklenilen bu görevlerin verdiği güç ile TEMEL HEDEFLERİMİZ;
Kalite sistemimizi ve ürünümüzü sürekli geliştirmek,
Doğaya saygılı ürünler üretmek,
Müşterilerimize doğru hizmeti, zamanında sunmak,
Maliyetlerimizi azaltacak faaliyetler gerçekleştirmek;
KALİTE POLİTİKAMIZ, ürün ve hizmetimizin;
DOĞRU,
EKSİKSİZ,
ZAMANINDA
gerçekleştirilmesini sağlamak olarak belirlenmiştir.